قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پرسپوليس با برد ديدار رفت به قهرماني اميدوار شد
 

تيم فوتبال پرسپوليس با برتري برابر ملوان انزلي به قهرماني در جام حذفي اميدوار شد.


ديدار رفت فينال جام حذفي فوتبال بين دو تيم پرسپوليس و ملوان از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادي و در حضور 82 هزار و سيصد نفر تماشاگر برگزار شد که اين بازي با برتري 4 بر 2 پرسپوليس خاتمه يافت. 

محمد رستمی در دقيقه 33 و محمد نزهتي در دقيقه 68 براي ملوان گلزني کردند. عليرضا نورمحمدي در دقيقه 47، هادي نوروزي در دقيقه 64، محمد نوري در دقايق 72 و 86 (پنالتي) براي پرسپوليس گلزني کردند تا پرسپوليس با نتيجه 4 بر 2 ملوان را شکست دهد و به قهرماني در جام حذفي اميدوار شود.
مازيار زارع هم در دقيقه 1+45 يک ضربه پنالتي را براي پرسپوليس از دست داد و توپ را تير دروازه‌ زد.

عليرضا فغاني داور مسابقه به وحيد هاشميان، ابراهيم شکوري و هادي نوروزي از پرسپوليس و محمد رستمي، محمد نزهتي و آلن باسيچ از ملوان کارت زرد نشان داد. ابوالحسن جعفري در دقيقه 37 از ملوان با دريافت کارت قرمز مستقيم از ميدان اخراج شد. محمد رستمي ديگر بازيکن ملوان هم در دقيقه 88 اخراج شد.
ديدار برگشت دو تيم ساعت 17 روز جمعه 20 خرداد در ورزشگاه تختي انزلي برگزار مي‌شود.

ترکيب تيم پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، مجتبي شيري، رضا نورمحمدي، سامان آقازماني( از دقيقه 71 عليرضا محمد)، ابراهيم شکوري، حميد علي‌عسگر، محمد نوري، حسين بادامکي( از دقيقه 87 اشپتيم آرفي)، مازيار زارع، هادي نوروزي و وحيد هاشميان( از دقيقه 64 اميرحسين فشنگچي)
سرمربي: علي دايي

ترکيب تيم ملوان:
علي حسني صفت، سعيد سالارزاده، آلن باسيچ، عليرضا رمضاني، ابوالحسن جعفري، محمد رستمي، پژمان نوري، محسن مسلمان، مهرداد اولادي( از دقيقه 78 محمد حيدري)، مهدي دغاغله( از دقيقه 44 بابک پورغلامي) و محمد نزهتي
سرمربي: فرهاد پورغلامي

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:پرسپوليس ,با برد ديدار رفت به قهرماني اميدوار شد,, ] [ 1:34 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

كي‌روش و منصوريان خواستار حضور تماشاگران در بازي‌هاي اميد شدند
 

کارلوس کي‌روش و عليرضا منصوريان از تماشاگران فوتبال خواستند تا در 2 بازي تيم فوتبال اميد برابر سوريه و عراق، ملي‌پوشان را تنها نگذارند.


   به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، عليرضا منصوريان در خصوص حضور تماشاگر در دو بازي آينده تيم اميد مقابل سوريه و عراق اظهار داشت: با توجه به زمان بندي بازي تدارکاتي ايران و سوريه و اينکه اين بازي ساعت 19:45 جمعه برگزار مي شود و بازي برگشت فينال ملوان و پرسپوليس در انزلي ساعت 19 به پايان مي رسد از تماشاگران خوب فوتبال مي خواهم که تيم اميد ايران را تنها نگذارند.

سرمربي تيم اميد ادامه داد: نگاه ‌ما به سکوهاست و به حمايت هواداران راستين و خوب فوتبال احتياج داريم.من از طرف کادر فني تيم اميد و همه بازيکنان از همه طرفداران فوتبال از آبي تا قرمز گرفته مي خواهم که هم در روز بازي مقابل سوريه و هم روز بازي برگشت با عراق به ورزشگاه آزادي بيايند و تيم اميد را تنها نگذارند تا در مقابل عراق بتوانيم نتيجه بگيريم.تماشاگران خوب و دوست داشتني فوتبال هميشه يار دوازدهم ما هستند و من چون خودم سال هاي سال بازيکن ملي بوده ام خيلي خوب مي دانم که حضور مردم چقدر تاثير گذار است و چه روحيه اي به بازيکنان مي دهد.کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي هم درباره حضور تماشاگران براي بازي هاي تيم اميد تاکيد بسياري دارد.

 

[ چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:كي‌روش و منصوريان خواستار حضور تماشاگران در بازي‌هاي اميد شدند , ] [ 1:32 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

مذاكره استقلال با تيموريان، طالبي و انصاري‌فرد
 

باشگاه استقلال با آندرانيک تيموريان، فرشيد طالبي و کريم انصاري‌فرد مذاکرات رسمي را آغاز کرد.


  پس از جذب جاسم کرار از سوي استقلال، مسئولان اين باشگاه به روند مذاکرات خود با بازيکنان مورد نيازشان ادامه مي دهند.
 در همين راستا روز گذشته آندرانيک تيموريان در باشگاه استقلال حضور يافت و مذاکرات رسمي را با مديران اين تيم آغاز کرد. مذاکرات استقلال با اين بازيکن ملي پوش همچنان ادامه دارد ولي هنوز توافقي حاصل نشده است.

 همچنين روز گذشته برادر و مدير برنامه هاي کريم انصاري فرد در باشگاه استقلال حضور پيدا کردند. اين بازيکن فصل گذشته سايپا از تيم هاي خارجي هم پيشنهاد دارد و قرار است در صورت لژيونر نشدن با استقلال وارد مذاکرات جدي شود.
 مسئولان استقلال با فرشيد طالبي مدافع فصل گذشته ذوب‌آهن هم مذاکراتي داشته اند اما هنوز به توافق کامل با اين بازيکن نرسيده اند. مذاکرات با اين بازيکن خارج از باشگاه بوده است.

 علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال با تاييد مذاکرات صورت گرفته با اين سه بازيکن عنوان کرد: فعلا تمامي اين مذاکرات 50-50 است و چيزي قطعي نشده است. مي خواهيم تيم خوبي ببنديم به همين دليل کار را زود شروع کرده ايم.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:مذاكره استقلال با تيموريان, طالبي و انصاري‌فرد , ] [ 14:36 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

درآمد يوفا از يورو 2012 اعلام شد
 

يوفا انتظار دارد از برگزاري رقابت هاي جام ملت هاي اروپا در سال 2012 يک ميليارد و 880 ميليون دلار درآمد کسب کند.


  رقابت های جام ملت های اروپا در سال 2012 به میزبانی مشترک دو کشور اوکراین و لهستان برگزار خواهد شد و مقامات برگزارکننده این رقابت ها انتظار دارند نسبت به دوره قبلی این رقابت های که در سوئیس و اتریش برگزار شد درآمد بیشتری کسب کنند.

 بر پایه گزارش "پیپل دیلی"، مقامات یوفا در یورو 2008 یک میلیلرد و 860 میلیون دلار درآمد کسب کردند و پیش بینی کرده اند که در این دوره از رقابت ها یک میلیارد و 880 میلیون دلار درآمدزایی داشته باشند.

 یوفا انتظار دارد که 62 درصد از این میزان را از طریق حق پخش تلویزیونی به دست بیاورد و 22 درصد هم حاصل آگهی های بازرگانی خواهد بود. طبق پیش بینی مسئولان یوفا 16 درصد باقیمانده هم از طریق فروش بلیت و اسکان تیم ها و میهمان ها کسب خواهد شد.

 یوفا از رقابت های یورو 96 موفق به کسب 212 میلیون دلار شد و در یورو 2004 یک میلیارد و 230 میلیون دلار درآمد کسب کرد
 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:درآمد يوفا از يورو 2012 اعلام شد , ] [ 14:34 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

منصوريان تماشاگر ديدار پرسپوليس و ملوان
 

کادرفني تيم فوتبال اميد در بازي فينال جام حذفي در ورزشگاه آزادي حضور پيدا مي‌کنند.


 کادر فني تيم اميد، امروز بعد از ظهر از نزديک ديدار تيم هاي پرسپوليس و ملوان را نظاره خواهند کرد.
 عليرضا منصوريان، مارکار آقاجانيان و محمد خرمگاه با حضور در ورزشگاه آزادي، ديدار رفت مرحله فينال جام حذفي باشگاه هاي کشور را خواهند ديد و بازيکنان دو تيم را زير نظر خواهند داشت.
 اين بازي ساعت 19:45 برگزار مي شود.

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:منصوريان تماشاگر ديدار پرسپوليس و ملوان , ] [ 14:32 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:کي‌روش,عاشق بازيکناني هستم که در زمين حرفشان را مي‌زنند ,, ] [ 14:28 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:روزنامه, های, ورزشی ,جدید, ] [ 14:23 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

آبراموويچ، اسنايدر را از چنگ منچستريونايتد خارج كن
 

سرمربي هلندي تيم ملي ترکيه گفت: چلسي بايد اسنايدر را بخرد و او را از چنگ منچستريونايتد خارج کند.


 گاس هيدينک که از چندي قبل جدي‌ترين گزينه براي هدايت تيم شهر لندن به جاي کارلو آنچلوتي عزل‌شده است، باور دارد لندني‌ها براي فصل بعد بايد بازيکنان قدرتمندي را استخدام کند. ستارگاني تازه‌وارد که حتي انتقال چنين مربي را از شرق اروپا به جزيره بريتانيا سرعت ببخشد.

 در همين ارتباط هيدينک در اظهارنظري بيان کرده رومن آبراموويچ، مالک ثروتمند و روسي چلسي،‌ هرچه سريع‌تر بايد وارد عمل شده و ستاره خط مياني هلند و اينترميلان يعني وسلي اسنايدر را که بسيار احتمال داده مي‌شود به منچستريونايتد بپيوندد مال خود کند.

 در شرايط کنوني هافبک بازيگردان 27 ساله اينتر از طريق مدير برنامه‌‌اش اطلاع داده براي حضور در انگليس و بازي براي منچستري‌ها دستمزد هفتگي بالغ بر 200 هزار پوند مي‌خواهد.

 دراين حال هيدينک اعتقاد دارد پرداخت چنين رقمي در توان اقتصادي چلسي است و با جلب توجه هافبک جنگنده سرزمين لاله‌هاي نارنجي، قدرت خط مياني تيم شهر لندن، بسيار قدرتمند خواهد شد.

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:آبراموويچ, اسنايدر را از چنگ منچستريونايتد خارج كن , ] [ 14:21 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

ژاوي: مسي بهتر از پله و مارادونا است
 

مغز متفکر تيم فوتبال بارسلونا آبي - اناري‌ها را بهترين تيم فوتبال جهان در 20 سال گذشته و ليونل مسي را بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان مي داند.


 ژاوي هرناندس در گفت و گو با نشريه‌ي بيلد آلمان درباره‌ي اين موضوع گفت: در تاريخ فوتبال جهان تيم‌هاي رويايي زيادي وجود داشته‌اند که از جمله‌ي آنها مي توان به تيم ملي برزيل در زمان حضور پله، آژاکس در زمان کرايف، ميلان در زمان ساچي اشاره کرد. در بيست سال گذشته هم بارسلونا بهترين تيم جهان بوده است.

 ستاره‌ي بارسلونا و تيم ملي اسپانيا درباره ليونل مسي هم عنوان کرد: او بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان و برتر از پله،‌ مارادونا و کرايف است. ما بايد از او محافظت کنيم، چرا که بارسلونا بدون مسي اين چيزي که مي بينيم نخواهد بود.

 کاپيتان دوم تيم بارسلونا پپ گوارديولا را هم از تحسين و تمجيد خود بي بهره نگذاشت و عنوان کرد: او انسان بسيار زيرک و باهوشي است. پپ مربي بسيار بزرگي است و اميدوارم هميشه در بارسلونا بماند، اگر هم نمي خواهد نفر اول نيمکت باشد به عنوان مدير ورزشي يا رئيس باشگاه فعاليت داشته باشد.

 ژاوي در پايان درباره‌ي ناکامي در جام حذفي اسپانيا که تنها شکست بارسلونا در فصل جاري بود، هم اظهار کرد: رئال مادريد سرسخت ترين حريف ما بود. البته دليل اين سرسختي فوتبال بازي کردن آنها نبود، بلکه اين موضوع به اين مساله برمي گشت که آنها به دنبال خراب کردن بازي بودند. سبک بازي منچستريونايتد را هزار بار بيشتر از رئال مادريد دوست دارم. به نظر من ديدني خواهد بود اگر رئال مادريد بخواهد مقابل ما فوتبال بازي کند.


[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:ژاوي: مسي بهتر از پله و مارادونا است , ] [ 14:21 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دشان در مارسي مي‌ماند
 

سرمربي تيم فوتبال المپيک مارسي به شايعات رواج‌يافته در مورد ترک جنوب فرانسه خاتمه داد و بر ادامه حضور تاکيد کرد.


ديديه دشان که از او به عنوان يکي از گزينه‌هاي هدايت چلسي نام‌برده مي‌شد، روز گذشته اعلام کرد که در مارسي خواهد ماند تا يک سال باقي‌مانده قراردادش را به سرانجام برساند.

 اين مربي همچنين گزينه مربي‌گري تيم آ.اس.رم ايتاليا نيز بود. در پي انتشار اين خبر جان کلود داسيه رئيس مارسي اظهار کرد: از يک ماه قبل مي‌دانستم ديديه در مارسي خواهد ماند و به قراردادش احترام خواهد گذاشت.
 او ادامه داد: حال با چنين آسودگي خاطري به کمک او آماده برنامه‌ريزي براي فصل آينده خواهيم شد.
 اين مربي 42 ساله از سال 2009 زمام امور تيمش را برعهده گرفت. وي در اولين فصل حضورش نزد بندرنشينان مقام قهرماني ليگ را کسب کرد، ولي در فصل اخير صاحب جام اتحاديه کشورش شد.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:دشان در مارسي مي‌ماند , ] [ 14:19 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 1925
بازدید کل : 93219
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content