قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لوپز اسپانيايي بهترين مربي سال 2010 فوتسال جهان شد
 

خوزه وناسيو لوپز سرمربي تيم ملي فوتسال اسپانيا به عنوان بهترين مربي سال 2010 ميلادي انتخاب شد.


     سايت معتبر ''پلنت فوتسال''، لوپز را به دليل موفقيت هاي تيم ملي فوتسال اسپانيا در سال 2010 به عنوان بهترين مربي سال گذشته جهان برگزيد.
''حسين شمس'' سرمربي سابق تيم ملي فوتسال ايران سال 2009 اين عنوان را به دست آورده بود و امسال نيز در ميان نامزدهاي کسب اين افتخار قرار داشت.
همچنين تيم ملي فوتسال اسپانيا به دليل کسب نتايج درخشان، بهترين تيم سال 2010 جهان انتخاب شد.
اين تيم در سال 2010 ميلادي 18 بار به ميدان رفت که 17 پيروزي و يک تساوي حاصل کار ملي پوشان اسپانيا بود.
''مصطفي نظري'' سنگربان تيم ملي فوتسال ايران نيز هفته گذشته عنوان بهترين دروازه بان سال 2010 جهان را به خود اختصاص داد.
اسامي بهترين تيم باشگاهي جهان در سال 2010 بامداد فردا (چهارشنبه) اعلام مي شود که تيم فولاد ماهان ايران به علت کسب عنوان قهرماني آسيا يکي از نامزدهاي کسب اين عنوان است. 
 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:لوپز اسپانيايي بهترين مربي سال 2010 فوتسال جهان شد , ] [ 14:14 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

سپاهان و ذوب‌آهن حريفان خود را شناختند
 

قرعه کشي مرحله يک چهارم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا برگزار شد و تيم‌هاي حاضر در اين مرحله حريفان خود را شناختند.


 قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 12:30 امروز سه شنبه در کوالالامپور مالزی و با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در این مرحله از رقابت‌ها برگزار شد. براین اساس تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا طبق برنامه زیر به مصاف هم می روند:
بازی شماره یک: سرزو اوزاکای ژاپن - جئونبوک موتورز کره جنوبی
بازی شماره 2: الاتحاد عربستان - اف سی سئول کره جنوبی
بازی شماره 3: سپاهان ایران - السد قطر
بازی شماره 4: سوون سامسونگ بلووینگز کره جنوبی - ذوب آهن ایران

 - برنامه دیدارهای مرحله نیمه نهایی این مسابقات به شرح زیر است:
* برنده دیدار شماره 4 - برنده دیدار شماره 3
* برنده دیدار شماره 2  - برنده دیدار شماره یک

 با این شرایط در صورت صعود تیمهای ذوب آهن و سپاهان به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، این دو تیم برای راهیابی به دیدار نهایی با هم روبه رو خواهند شد.

 دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. هر چهار بازی رفت روز 14 سپتامبر (23 شهریور) برگزار می شود و تاریخ برگزاری دیدارهای برگشت یک چهارم نهایی روزهای27 و 28 سپتامبر ( 5 و 6 مهر)خواهد بود.

 دیدارهای نیمه نهایی در روزهای 19 و 26 اکتبر (27 مهر و 4 آبان) خواهد بود و بازی فینال در یکی از دو روز چهارم یا پنجم نوامبر (13 یا 14 آبان) خواهد بود.
 

  

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:سپاهان و ذوب‌آهن حريفان خود را شناختند , ] [ 14:10 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پيروزي پرگل فرانسه در خانه اوكراين
 

قهرمان رقابت‌هاي فوتبال جام جهاني 1998 در ديداري دوستانه مقابل اوکراين پيروز شد.


   شب گذشته خروس‌هاي آبي که هدايت و رهبري آن بر عهده لوران بلان است، موفق شدند در ورزشگاه شهر کيف، ميزباني همچون اوکراين، که خود را براي برپايي مشترک مسابقات جام ملت‌هاي 2012 آماده مي‌کند، 4 بر يک شکست دهند.
در اين بازي هر پنج گل در نيمه دوم به ثمر رسيد، پس از پشت سر گذاشتن نيمه نخست که گلي از خط دروازه‌ها نگذشت، آناتولي تيموچوک، بازيکن عضو تيم بايرن‌مونيخ، ميزبان را در دقيقه 53 پيش انداخت.
ولي پنج دقيقه بعد گاميرو توانست گل تساوي را به ثمر برساند.
پس از آن فرانسه در دقايق پاياني دروازه‌ اوکراين را که از هم‌پاشيده نشان مي‌داد، سه بار توسط مارتن 87 و 90 و کابول 89 باز کرد تا پيروزي قاطعانه‌اي را براي خود رقم بزند.

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:پيروزي پرگل فرانسه در خانه اوكراين , ] [ 14:9 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

السد قطر حريف سپاهان شد
 

تيم فوتبال السد قطر در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا حريف سپاهان شد.


 قرعه کشي مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا امروز در کوالالامپور مالزي برگزار شد که سپاهان قهرمان ايران به‌مصاف السد خواهد رفت. سپاهان در ديدار رفت ميزبان خواهد بود.

 بازي‌هاي يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.
ديدارهاي رفت 23 شهريور ماه (14 سپتامبر) و بازي‌هاي برگشت يک‌چهارم نهايي روزهاي پنجم و ششم مهرماه (27 و 28 سپتامبر) برگزار خواهد شد.

 بازي‌هاي نيمه‌نهايي در روزهاي 27 مهر (19 اکتبر) و 4 آبان (26 اکتبر) خواهد بود و ديدار فينال در يکي از روزهاي 13 يا 14 آبان (چهارم يا پنجم نوامبر) خواهد بود.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:السد قطر حريف سپاهان شد , ] [ 14:8 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

10 نامزد معرفي شدند
 

10 نامزد سال 2011 براي دريافت جايزه بازيکني که حضور طولاني و موفق در تيمشان داشتند معرفي شدند.


  به نقل از سايت فوتبال ايتاليا، ايکر کاسياس از رئال مادريد، رائول از شالکه، پويول و چابي از بارسلونا بازيکنان اسپانيايي حاضر در اين ليست هستند.

اين جايزه به بازيکني اعطا مي‌گردد که دوران بازي طولاني و موفقي را پشت سر گذاشته‌‌ است.

ساير بازيکنان حاضر در اين سياهه عبارتند از: ديويد بکام (لس آنجلس گلکسي)، جي‌جي بوفون (يوونتوس )، ديديه دروگبا (چلسي)، رايان گيگز (منچستر يونايتد)، خاوير زانتي‌(اينترميلان)، ساموئل اتوئو (اينترميلان)

اين 10 نامزد بر اساس راي گيري از 58 ورزشي نويس سراسر دنيا انتخاب شده‌اند. راي گيري براي انتخاب بهترين بازيکن بين تاريخ 7 تا 10 نوامبر انجام خواهد شد و بازيکن برنده در همان روز معرفي خواهد شد.

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:10 نامزد معرفي شدند , ] [ 14:8 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پرس: مورينيو بهترين در جهان است
 

فلورنتينو پرس رييس باشگاه رئال مادريد بار ديگر وفاداريش را به خوزه مورينيو نشان داد و اين مربي پرتغالي را بهترين مربي دنيا ناميد.


رئال مادريد در نخستين فصل حضور مورينيو پس از بارسلونا در رده دوم لاليگا جاي گرفت و در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا هم از رقيب ديرينه شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.
 با اين حال مادريدي ها با غلبه بر تيم '' پپ گوارديولا'' پس از هيجده سال جام کوپا دل ري را به خانه بردند و اکنون پرز مي گويد اين تيم در مسير درستي قرار گرفته و در آينده جام هاي زيادي را تصاحب خواهد کرد.
 او خطاب به هواداران رئال مادريد و در زمين تمرين اين تيم گفت: ما يک تيم تماشايي، جوان و بهترين مربي دنيا را داريم. امسال کارهاي زيربنايي را براي غلبه بر چالش هاي آينده رئال مادريد انجام داده ايم. يک جام بدست آورديم و معتقديم کسب اين جام آغاز يک دوران طلايي براي ما خواهد بود.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:پرس: مورينيو بهترين در جهان است , ] [ 14:7 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

دستبند 100 ميليون پوندي منچسترسيتي براي ته وز
 

منچسترسيتي به دستان 'کارلوس ته وز' مهاجم آرژانتيني خود دستبند طلايي بست و براي او 100 ميليون پوند قيمت تعيين کرد.


 ته ور آرزو دارد به رئال مادريد، بارسلونا يا يکي از غول هاي ميلان بپيوندند تا بار ديگر در کنار خانواده اش زندگي کند.
 با اين حال منچسترسيتي تمايلي به فروش اين مهاجم خود ندارد.تعيين 100 ميليون پوند براي فروش ته وز به معناي آن است که اين انتقال يا صورت نخواهد گرفت يا به سختي امکان پذير خواهد بود.
 قيمتي که آبي پوشان براي اين مهاجم در سطح کلاس جهاني تعيين کرده اند، رکورد خريد ''فرناندو تورس''‌ توسط چلسي را خواهد شکست.
 ته وز 27 ساله به مراتب ارزشمند تر از تورس است و در 66 بازي براي منچسترسيتي 43 گل به ثمر رسانده است.
 منچسترسيتي دو سال پيش ته وز را به مبلغ 64 ميليون پوند خريد و اکنون نمي خواهد او را ارزانتر بفروشد.
 اين باشگاه در حال حاضر خود را در موقعيت برتر مي بيند چرا که هنوز سه سال به پايان قرارداد آن باقي مانده است .

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:دستبند, 100, ميليون,پوندي ,منچسترسيتي براي ته وز ,, ] [ 14:6 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

بارسا به سانچس نزديك شد
 

فرانکو سولداتي رئيس باشگاه اودينزه اعلام کرد که شانس بارسلونا براي به خدمت سانچس بسيار بيشتر از ساير تيم‌ها است.


   به نقل از راديو اسپورتيوا، فريولاني به دور مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا راه يافته است با اين حال قصد دارد بسياري از ستاره‌هاي باشگاه را به فروش برساند.

سولداتي در اين خصوص گفت: با سران ساير باشگاه‌ها قرار ملاقات گذاشته‌ام و براي واگذاري برخي بازيکنان تيم با آنها گفت و گو خواهم کرد. بسياري از باشگاه‌ها قصد دارند ستاره‌هاي باشگاه را به خدمت بگيرند. مسائل اقتصادي نقش بسيار پررنگي در اين گفت‌وگوها خواهند داشت که بازيکنان تيم جزئي از آن هستند.

بازيکني که بيشتر از سايرين مورد توجه باشگاه‌هاي بزرگ است، الکسيس سانچس بازيکن شيليايي اين تيم است. باشگاه‌هايي چون اينترميلان، يوونتوس، بارسلونا، منچستر يونايتد و منچستر‌سيتي به دنبال امضاي قرار داد با وي هستند.

رئيس اودنيزه در ادامه گفت: باشگاه‌هاي منچستري در طول فصل براي جذب سانچس ابراز علاقه کرده‌اند. در پايان فصل بارسلونا نيز براي به خدمت گرفتن وي در خواستي را ارائه کرد که آنها را به صدر فهرست رسانده و کاتالونيايي‌ها در حال حاضر از بيشترين بخت براي جذب وي برخوردارند.

گفتني است يوونتوس نيز براي گوخان اينلر به سران اودينزه پيشنهادي را ارائه کرده و به احتمال زياد وي نيز راهي تورين خواهد شد.

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:بارسا به سانچس نزديك شد , ] [ 14:5 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

ومبلي ميزبان احتمالي فينال ليگ قهرمانان اروپا در سال 2013
 

طبق گزارش منتشره در ديلي ميل، ممکن است فينال رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا بار ديگر در ورزشگاه ومبلي برگزار شود و اين بار اين ورزشگاه بزرگ در سال 2013 ميزبان فينال اين رقابتها باشد.


   این طور به نظر می رسد که مسئولان یوفا به شدت تحت تاثیر برگزاری موفق و باشکوه فینال لیگ قهرمانان اروپا که چند هفته پیش در ورزشگاه ومبلی و میان دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد برگزار شد قرار گرفته اند. کارمندان ومبلی هم به خاطر حرفه ای گری و تلاش فراوانشان برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا به شدت مورد تمجید یوفا قرار گرفتند. مسئولان یوفا معتقدند که فینال ومبلی، بهترین فینال این رقابتهای اروپایی از سال 1992 که اولین سال برگزاری رقابتهای «لیگ قهرمانان اروپا» بود، بوده است

طبق برنامه ریزی های انجام شده، فینال سال بعدی این رقابتها در ورزشگاه آلیانس آرنای مونیخ برگزار خواهد شد ولی شنیده می شود که سران یوفا درنظر دارند تا از برگزاری فینال در ورزشگاه هایی که اسمشان با قراردادهای تجاری نام گذاری شده جلوگیری کنند.

این در حالی است که سال 2013، یکصد و پنجاهمین سال تاسیس ورزشگاه ومبلی خواهد بود. ومبلی تاکنون میزبان 6 فینال اروپایی بوده که این رکورد بی نظیری برای این ورزشگاه انگلیسی است.درصورتی که میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2013 به ومبلی سپرده شود، این اولین باری خواهد بود که یک ورزشگاه در طول سه سال، دو بار میزبانی رویداد معتبری را عهده دار خواهد شد.

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:ومبلي, ميزبان, احتمالي, فينال ليگ, قهرمانان ,اروپا ,در سال 2013 ,, ] [ 14:4 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

نامه تشکر AFC به فدراسيون فوتبال و باشگاه‌ها
 

آلکس سوسي دبير کل کنفدراسيون فوتبال آسيا در نامه‌هاي جداگانه به رئيس و دبير کل فدراسيون فوتبال و رئيس سازمان ليگ حرفه اي ايران براي همکاري خوب اين فدراسيون با هيات ويژه AFC نامه اي تشکر ارسال کرد.




   به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، متن اين نامه به شرح زير است:

« مايليم از اين فرصت استفاده کنيم و از حمايت، تلاش زياد و مساعدتهاي شما به تيم ويژه AFC تشکر کنيم. لطفا تشکر صادقانه مان را به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ به دليل کمکهاي بي شمارشان براي همکاري در تکميل بازديد و برگزاري کارگاه آموزشي در ايران و باشگاه هايي که فراتر از حد انتظار، ما را مورد لطف و استقبال قرار دادند ابلاغ کنيد.»


در ادامه اين نامه آمده است: «قويا باور داريم که اين بازديد نه تنها به AFC کمک مي کند که دانش بهتري از ليگ حرفه اي ايران و باشگاه هاي مربوطه اش داشته باشد بلکه براي فدراسيون فوتبال و باشگاه هاي حرفه اي در ايران در شناسايي وضعيت کنوني و مسير آينده به سوي حرفه اي شدن کامل فوتبال موثر خواهد بود.»


همچنين در پايان اين نامه آمده است:« ما آماده ارائه اطلاعات بيشتر به شما براي توسعه فوتبال حرفه اي در ايران هستيم و شما نيز مي توانيد ايده ها و نظراتتان را براي توسعه رقابتهاي آسيايي با ما در ميان بگذاريد. يک بار ديگر از همکاري صميمانه شما تشکر مي کنم.»

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:نامه تشکر ,AFC ,به فدراسيون فوتبال و باشگاه‌ها ,, ] [ 14:3 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 582
بازدید کل : 91295
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content