قالب وبلاگ
لوکس اسپرت LOX SPORT

لوکس اسپرت LOX SPORT
آخرین آخبار فوتبال روز ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لوکس اسپرت و آدرس loxsport.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دل بوسکه: بازيکنان رئال و بارسا در تيم ملي با هم مشکل ندارند
 

بيسنته دل بوسکه، سرمربي تيم ملي اسپانيا، ترکيب اصلي تيمش براي ديدار دوستانه مقابل آمريکا را اعلام کرد.


   دل بوسکه قصد دارد در این دیدار به جای فرناندو تورس، از فرناندو یورنته، مهاجم اتلتیکو بیلبائو در ترکیب اصلی استفاده کند.

علی رغم اینکه این دیدار دوستانه است اما سرمربی سابق رئال به دنبال پیروزی در این دیدار است و تاکید کرد که پیروزی برای تیمش اهمیت زیادی دارد.

او در گفتگویی گفت:" ما نمی خواهیم فصل را با یک نتیجه ضعیف به پایان برسانیم. من با بازیکنان صحبت کردم  و می خواهیم با روحیه ای بالا در این دیدار دوستانه حضور پیدا کنیم. نمی خواهیم با نتیجه ای بد زمین را ترک کنیم."

او همچنین از قدرت تیم حریف آگاه است و می داند که آنها می توانند شرایط سختی را برای اسپانیا رقم بزنند.

" آمریکا تیمی قدرتمند است که در ضد حملات بسیار سریع عمل می کند. آنها بسیار سریع و از نظر فیزیکی بسیار آماده اند. آنها حریف آسانی نیستند."

او همچنین تاکید کرد که بین بازیکنان رئال و بارسا در تیم ملی اختلافی وجود ندارد.

" من نمی خواهم حقیقت را پنهان کنم و بگویم که اصلا اتفاقی رخ نداده است  اما ما به دنبال کشف مشکل نیستیم. ما هیچ مشکلی نمی بینیم زیرا اگر ما بخواهیم همچنان برای کشورمان پیروزی به دست بیاوریم، داشتن رابطه خوب حداقل چیزی است که انتظار داریم."

ترکیب اصلی اسپانیا برای دیدار مقابل آمریکا:

 

کاسیاس؛ سرخوی راموس، پیکه، آلبیول، کاپدویلا؛ برونو، ژابی آلونسو، سانتی کاسورلا؛ داوید سیلوا، ویا، یورنته

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:دل بوسکه, بازيکنان رئال, و بارسا, در تيم ملي با هم مشکل ندارند ,, ] [ 16:51 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

داويد ويا: فابرگاس شايسته بازگشت به نوکمپ است
 

داويد ويا، مهاجم بارسلونا، از مديران باشگاه خواست که سسک فابرگاس را به خدمت بگيرند و اعلام کرد اين هافبک اسپانيايي شايسته بازگشت به نوکمپ است.


   فابرگاس که یکی از محصولات آکادمی جوانان باشگاه بارسلوناست و پیش از این بارها برای بازگشت به نوکمپ ابراز علاقه کرده اما مسئولان آرسنال تاکنون با جدایی او موافقت نکرده اند.

براساس گزارش ها فابرگاس در صدر فهرست خرید های تابستانی بارسلونا قرار دارد، هرچند بارسا بازیکنان بزرگی در پست فابرگاس دارد. ویا معتقد است او می تواند یک بازیکن کلیدی برای بارسا باشد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من نظر مساعدی نسبت به سسک دارم. همه می دانند او می تواند چه کارهایی برای تیم انجام دهد. من امیدوارم او به بارسا برگردد. نه تنها به عنوان یک بازیکن، بلکه او شایسته بازگشت به بارساست."

گفته می شود توپچی ها برای به خدمت گرفتن این بازیکن 45 میلیون پوند می خواهند و هنوز مشخص نیست کاتالان ها حاضر به پرداخت این مبلغ هستند یا خیر.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:داويد ويا, فابرگاس شايسته, بازگشت به نوکمپ است ,, ] [ 16:51 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

کاپلو: ريو فرديناند کاپيتان دوم انگليس است
 

فابيو کاپلو، سرمربي تيم ملي انگليس اعلام کرد ريو فرديناند کاپيتان دوم سه شيرهاست و در صورتي که جان تري به هر علتي در بازي حضور نداشته باشد، بازوبند کاپيتاني به مدافع شياطين سرخ خواهد رسيد.


   کاپلو که پیش از جام جهانی از جان تری، بازوبند کاپیتانی را گرفته بود و به فردیناند داده بود، در مارس گذشته تصمیم گرفت بار دیگر بازوبند را به تری برگرداند. دلیل این تصمیم، مصدومیت های پی در پی فردیناند و غیبت او در بسیاری از بازی ها عنوان شد.

این مسئله موجب ناراحتی فردیناند شد زیرا معتقد بود کاپلو پیش از گرفتن بازوبند باید با او صحبت می کرد. اما سرمربی ایتالیایی اکنون تصمیم گرفت این مدافع باتجربه را به عنوان کایپتان دوم معرفی کند تا این موضوع خاتمه پیدا کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من با ریو صحبت کردم و به او گفتم که چرا چنین تصمیمی گرفتم. او نیز چیزهایی گفت. او از این اتفاق خوشحال نبود اما شرایط را درک کرد. در پایان با یکدیگر دست دادیم.

من هرگز به کنار گذاشتن او از تیم فکر نکردم. اصلا. او دوست دارد برای تیم ملی بازی کند. او یک بازیکن مهم برای ما و شخصیتی است که می تواند در رختکن کمک زیادی به ما بکند. "

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:کاپلو,ريو فرديناند کاپيتان, دوم انگليس است ,, ] [ 16:50 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

پاداش ويژه شهردار تهران به اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس
 

شهردار تهران به فيناليست پايتخت‌نشين جام حذفي فوتبال، پاداش ويژه‌اي پرداخت کرد.


    به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، با تصميم محمدباقر قاليباف، پاداش ويژه‌اي براي صعود تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال تهران به فينال جام حذفي باشگاه‌هاي کشور در نظر گرفته شده بود که اين پاداش به سرخپوشان پايتخت تعلق گرفت.

درحالي که استقلال تهران با شکست برابر ملوان انزلي از راه‌يابي به فينال بازماند، پرسپوليس با غلبه بر فولاد خوزستان، تنها نماينده پايتخت در فينال اين مسابقات شد و پاداش ويژه و 10 ميليون ريالي شهردار تهران به تعداد بازيکنان و کادر فني را از آن خود کرد.

قرار است اين پاداش به همراه پاداش 30 ميليون ريالي سرپرست باشگاه پرسپوليس، پيش از بازي فينال در برابر ملوان، به بازيکنان و کادر فني پرسپوليس پرداخت ‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپوليس پيش از اين اعلام کرده بود در صورت پيروزي در برابر سپاهان اصفهان، دو و نيم ميليون تومان و در صورت پيروزي برابر فولاد اهواز، مبلغ 3 ميليون تومان به عنوان پاداش براي بازيکنان و کادر فني در نظر مي‌گيرد.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:پاداش, ويژه شهردار تهران, به اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس ,, ] [ 16:49 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

ايگواين: قصد ندارم از رئال جدا شوم
 

گونسالو ايگواين، مهاجم آرژانتيني رئال مادريد، تاکيد کرد که تصميمي براي ترک اين تيم ندارد و قصد دارد تا براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي و به دست آوردن جام با رئال در فصل آينده بجنگد.


   این در حالی است که در چند روز گذشته شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن ملی پوش آرژانتینی از رئال به گوش می رسید و گفته می شد که یوونتوس به دنبال این بازیکن است اما این ستاره 23 ساله اعلام کرد که قصد ترک باشگاه اسپانیایی را ندارد.

او در گفتگو با برنامه فوتبال برای همه در تلویزیون آرژانتین گفت:" رئال تیم فوق العاده ای است. من چیزهایی خواندم در این مورد که مورینیو گفته ایگواین فروشی نیست. من هم دوست دارم به حضور در رئال ادامه بدهم. میخواهم جام های زیادی به دست بیاورم  و احساس می کنم که طرفداران هم من را دوست دارند. چیزی بهتر از بودن در رئال نیست.

من خیلی خوشحال هستم و فرصت زیادی در رئال برای بازی دارم. در این سال ها می توانستیم جام های زیادی به دست بیاوریم و من این فرصت را پیدا کردم که در کنار ستاره هایی بازی کنم که هرگز فکرش را هم نمی کردم."

او همچنین در مورد شایعه انتقال سرخیو آخرو از اتلتیکو مادرید به رئال گفت:" اگر آخرو از من مشاوره بخواهد، من به او می گویم به رئال بیاید. باید کور باشید که او را نخواهید. او یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و هر مربی ای او را می خواهد.”

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:ايگواين,قصد ندارم از رئال جدا شوم ,, ] [ 16:49 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

كره‌جنوبي از سد صربستان گذشت
 

در ديداري دوستانه تيم ملي فوتبال کره‌جنوبي مقابل صربستان به برتري رسيد.


  در ادامه رقابت‌هاي دوستانه تيم‌هاي ملي فوتبال شب گذشته يک ديدار حساس برگزار شد که با برتري نماينده آسيا همراه شد.
در اين ديدار تدارکاتي تيم‌هاي ملي کره‌جنوبي و صربستان مقابل هم صف‌آرايي کردند که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود چشم‌بادامي‌هاي کره‌جنوبي به پايان رسيد.

پارک چو يونگ در دقيقه 10 و دو هيون کيم در دقيقه 54 براي تيم ملي کره‌جنوبي و نيکولا زيگيچ در دقيقه 87 براي تيم ملي صربستان گلزني کردند.
دو تيم بيش از اين 2 بار ديگر به مصاف هم رفته بودند که بک پيروزي براي صربستان و يک پيروزي براي کره‌جنوبي در ديدارهاي گذشته دو تيم به ثبت رسيده بود که به اين ترتيب کره‌اي‌ها به دومين پيروزي در ديدارهاي رو در رو دست پيدا کردند.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:كره‌جنوبي, از سد صربستان گذشت ,, ] [ 16:48 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

كرار: در كنار هوار براي قهرماني استقلال مبارزه خواهم كرد
 

بازيکن عراقي و جديد استقلال گفت: در کنار بازيکن هموطن خود تلاش مي‌کنم که استقلال قهرمان فصل بعد ليگ برتر ايران شود.


    جاسم کرار در مورد توافقش با باشگاه استقلال براي پوشيدن پيراهن آبي اين تيم براي فصل آينده گفت: شب گذشته با حضور در باشگاه استقلال با علي فتح‌الله‌زاده ،سرپرست اين باشگاه مذاکرات لازم را انجام دادم و پس از توافق با وي، قرارداد 2 ساله‌اي را با استقلال به امضا رساندم تا براي فصل آينده آبي‌پوشان را همراهي کنم.

وي با بيان اينکه مبلغ قراردادم خوب است، در مورد حضور هوار محمد در استقلال و اينکه اين موضوع تا چه اندازه در پيوستن وي به استقلال نقش داشته است، گفت: با هوار صحبت کرده بودم و قرار شد اگر به استقلال بپيوندم، هوار نيز در استقلال بماند. اميدوارم فصل آينده زوجي رويايي را با حضور هوار محمد براي استقلال تشکيل بدهيم.

جاسم کرار در پاسخ به اين سؤال که چه پيامي براي هواداران استقلال دارد، تأکيد کرد: هوادارن استقلال خيلي خوب هستند. زماني که در تراکتورسازي بازي مي‌کردم گفته بودم که پس از اين تيم به استقلال مي‌پيوندم، چراکه به هواداران استقلال هم مانند هواداران تراکتورسازي علاقه دارم.

وي درخصوص اينکه با گلي که در بازي برگشت در تهران وارد دروازه استقلال کرد، قهرماني را از اين تيم دور کرد، گفت: قول مي‌دهم سال آينده براي استقلال گلزني کرده و مطمئن باشيد اين تيم در فصل آينده ليگ برتر قهرمان خواهد شد. من در کنار هوار بيشترين تلاش را انجام خواهيم داد تا استقلال قهرمان ليگ برتر ايران شود.
بازکن جديد استقلال درباره رقابتش با مهاجمان استقلال يادآور شد: پست اصلي من مهاجم نيست و در پست هافبک نفوذي و پشت مهاجمان بازي مي‌کنم

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:كرار,در كنار هوار براي, قهرماني استقلال, مبارزه خواهم كرد ,, ] [ 16:47 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

100 تماشاگر آلماني دستگير شدند
 

پليس اتريش در حاشيه ديدار تيم ملي اين کشور با حريف خود در مرحله مقدماتي جام ملت هاي اروپا 100 تماشاگر آلماني را دستگير کرد.


  به نقل از کيکر، شب گذشته ديدار تيم هاي ملي اتريش و آلمان در شهر وين انجام شد که در پايان با برتري 2 بر يک آلمان ها از گروه اول يورو 2012 به پايان رسيد. قبل از انجام اين مصاف بيش از 100 تماشاگر آلماني که قصد برهم زدن نظم مرکز اتريش را داشتند، توسط نيروهاي پليس اين کشور دستگير شدند.
بنابه به اظهارات سخنگوي پليس شهر وين، تحقيقات و بازجويي از اين عده آغاز شده تا مشخص شود علت آشوب آنها به چه خاطر بوده است.
پليس وين در حين برگزاري مصاف شب گذشته تلاش زيادي کرد تا با کنترل اوضاع درگيري ميان هواداران تيم هاي دو کشور ايجاد نشود.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:100 ,تماشاگر ,آلماني دستگير ,شدند ,, ] [ 16:47 ] [ عبدالاحد دلیجه ]

جاسم كرار به استقلال پيوست
 

بازيکن عراقي تراکتورسازي به تيم فوتبال استقلال تهران ملحق شد.


  به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، علي فتح‌الله‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال اعلام کردبا برگزاري يک جلسه در روز گذشته، توافق شد که جاسم کرار، بازيکن فصل گذشته تراکتورسازي فصل آينده پيراهن استقلال را به تن کند.
فتح‌الله‌زاده در ادامه اظهار داشت که اين بازيکن خوب را به هواداران ارزشمند استقلال تقديم مي کند.

[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:جاسم,كرار به, استقلال پيوست ,, ] [ 16:46 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
[ شنبه 14 خرداد 1390برچسب:برزيل- هلند, اين بازي, دوستانه ,نيست,, ] [ 14:57 ] [ عبدالاحد دلیجه ]
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 21 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1924
بازدید کل : 93218
تعداد مطالب : 202
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content